Monday, December 3, 2012

Ferskingen: Dag 4.





Siste dag av Showbox er nå over. Avslutningsdagen hadde bare to forestillinger på programmet. Til gjengjeld skulle disse vise seg å være utrolig bra. Dag fire var en dag ferskingen likte godt og han kunne dra hjem med et stort smil om munnen.

Første forestilling het ”Vikarien”. Denne var rett og slett genial. Jeg har ikke tenkt å si så mye om den, i tilfelle noe er så heldig å få oppleve den. Men jeg kan si at denne gikk rett inn på topplisten min. I løpet av den halvtimen forestillingen varte rakk jeg å bli støl i magen, fordi jeg lo så mye. ”Vikarien” var rett og slett utrolig bra. Jeg ble introdusert for nok en ny måte å spille teater på og denne måten var så bra at jeg vil gifte meg med den.

Neste forestilling var fra samme teatergruppe, men en annen type forestilling, denne var litt mer normal. Det gjorde ikke forestillingen kjedelig. Navnet sitt, Bruce/Brenda/David hadde den fått fra en virkelig person. Forestillingen var også basert på denne personen. Under forestillingen får vi et sterkt og personlig møte med Bruce/Brenda/David som bytter kjønn ikke en, men to ganger. Forestillingen er et sterkt personlig møte, samtidig som skuespillerne har lagt inn en rekke innslag av humor. Det fører til at den ikke blir like tung å se på. Denne likte jeg utrolig bra. Den var rett og slett fin.

Dette var som sagt alle forestillingene vi så i dag, men siden dette er min siste dagbok tenkte jeg å oppsummere litt. Showbox har alt i alt vært en usannsynlig flott uke. Jeg er skikkelig glad for at Une klarte å overtale meg. Tusen takk Une. Dette har vært en opptur som jeg sent vil glemme. Tusen takk for at jeg har fått være med på dette og tusen takk for at du har lest bloggen vår!
Takk for meg!

No comments:

Post a Comment